مطالعات بازار

فروش محصول یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کاری است. ولی سوال اصلی این است که مشتریان چه محصولی می خواهند؟ با استفاده از نیاز سنجی مشتریان و مشخص نمودن بازار هدف محصولات واحد تولیدی، نسب به نیاز بازار و بازار هدف اقدام می شود. همچنین ارائه یک استراتژی مدیریت بازار از امکانات مطالعات بازار خوب است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *