برنامه ریزی استراتژیک

برنامه ریزی کوتاه مدت (تا یکسال)، میان مدت (تا 3 سال) و بلند مدت (بیش از 3 سال) برای هر بنگاهی لازم و ضروری است. به ویژه در بازار رقابتی استفاده از یک برنامه ریزی منسجم و مناسب می تواند بنگاه تولیدی را از بروز مشکلات اساسی در امان نگه دارد. برنامه ریزی استراتژیک بر اساس مطالعات و تجربیات محققین به روش های مختلفی تهیه می شود که متخصصین شرکت معین در بر اساس نوع واحد تولیدی اقدام به تهیه برنامه مناسب اقدام می کنند.

روش ها اضافه شود. نیرو های رقابتی پورتر، بوستون و … .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *